marți, 6 decembrie 2011

Workshop 1

Prima intalnire a pozarilor anonimi, deocamdata 3:
Florin (Canon 450D), Mihai (Nikon D90), Calin (Canon 450D)- din pacate Rafa a ratat intrarea, a avut loc in cimitirul evreiesc, duminica 04 decembrie 2011. Ne-am intalnit asa cum stabiliseram la ora 8 dimineata. Am pozat aproximativ o ora. Fiecare si-a ales 5 poze reprezentative din cate a facut, iar rezultatele sunt, dupa cum urmeaza. Pentru un prim feedback: tu privitorule, uita-te peste poze si alege-o pe cea care te impresioneaza cel mai mult- la comentarii ne poti spune si de ce- ne-ar ajuta foarte mult in actiunea noastra. In sectiunea de votare, voteaza poza pe care o consideri cea mai reusita.
Poza 1:

Poza 2 (fara titlu):

Poza 3 (nelinisti):

Poza 4 (nemiscare):

Poza 5 (verde):

Poza 6 (the twins):

Poza 7 (lost in order):

Poza 8 (portrait):

Poza 9 (the last failure):

Poza 10 (sunburnt):

Poza 11 (singuratate in doi):

Poza 12 (liniste inmormantala):

Poza 13 (supraveghetor):

Poza 14 (inaltarea esentei):

Poza 15 (demult, tare demult...):

11 comentarii:

  1. propun ca urmatoare intalnire sa o aveti intr-un club de striptease

    RăspundețiȘtergere
  2. e buna propunerea. dar acolo nu ne intalnim sa pozam.

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce poza 4??...pentru ca imi place ceata...(atata timp cat nu sunt la volan)..ideea de cimitir imi da fiori si in poza 4 nu se vede clar..stii ca e cimitir dar e mascat de ceata..cam asta e motivul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Viata merge mai departe...formele vechi dispar facand loc altora noi.

    Asa inteleg eu aceasta fotofrafie.Sunt curios de cum o vazut-o autorul.

    Dan

    RăspundețiȘtergere
  5. Poza 8, pentru ca-mi plac portretele:)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. poza 14... exprima ceva extraordinar. coaja de nuca fara miez intr-un cimitir. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim frumos pentru exprimarea parerilor. ati surprins bine ceea ce "pozarii" vor sa transmita. va asteptam cu noi la urmatoarea sesiune.

    RăspundețiȘtergere
  8. poza 6 pentru ca i- mi place cum se imbina verdele cu cenusiul

    RăspundețiȘtergere
  9. Aleg si eu #4. Grea alegere - majoritatea sunt simple snapshots fara prea mare valoare; de altfel intr-un cimitir daca te axezi pe partea arhitecturala (doar morminte, inscriptii and stuff) cam greu lucru.

    Nu zic de valoarea artistica - nu pretind ca am aparatul critic sa dau verdicte grele, insa macar o valoare vizuala acolo. Bagati un ochi pe 500px si comparati cat de .. nesarate pot fi majoritatea close-ups-urilor prezentate.

    Apropo, #7 e interesanta, ceva de genul asta ar merge facut in Cimitirul Eroilor (cu titlu de-ala gen Taceri Acuzatoare sau ceva la fel de Dramatic). Da' n-am ales-o pe respectiva pentru ca are titlu in engleza.

    Spor in continuare, in orice caz.

    RăspundețiȘtergere
  10. multumim inca o data pentru sugestii si aprecieri, si va asteptam la urmatoarea iesire din casa, sa ne stoarcem impreuna de imaginatie.

    RăspundețiȘtergere