duminică, 15 aprilie 2012

Workshop 3: Atelierul de ceramica

"A venit primavra"- imi incepea invariabil compunerea pe care tovarasa invatatoare ne-o dadea ca tema pentru acasa in fiecare luna de aprilie, si care avea ca titlu: "Primavara". Si acum probabil mi-as incepe la fel compunerea, daca ar fi sa o fac. Dar nu la fel ar sta lucrurile daca cineva m-ar pune sa fac 5 poze cu tema asta.
O data cu venirea vremurilor calde, n-am reluat obiceiul de a iesi la pozat, obicei care speram ca va deveni obisnuinta, functie de timpul liber al tuturor. Iar cu aceasta ocazie, lansam din nou invitatia tuturor posesorilor de aparate foto, de orice natura, de a ne insoti in demersul nostru. Mai multi oameni, mai multe poze, idei, evolutie garantata.

Al III-lea workshop al nostru a avut ca tema: "Atelierul de ceramica", si totodata promovarea lui, ca o activitate deconectanta, dedicata tuturor varstelor, care are puterea de a te scoate din stres-ul cotidiant, fie doar pentru cateva minute- creative.
La atelier au participat: Marius MINCIUNA, Mihai BRENDA, Florin SCOROBETE, si Calin CRAINIC.
Urmariti pozele pe care le-am surprins (poti face click pe prima poza, si le poti derula pe toate), si ajutati-ne cu un vot, care are menirea de a ne face mai combativi, mai buni in ceea ce facem, si mai motivati pe viitor:



Poza 1: Casuta de lut

Poza 2: In oraselul copiilor

Poza 3: Rezultat

Poza 4: Zana cea buna

Poza 5: Cautari

Poza 6: Fara titlu

Poza 7: Lana de aur

Poza 8: Poveste

Poza 9: Repaus

Poza 10: 2 ani colorati

Poza 11: Clinchet de lumina

Poza 12: Colorata-i gata

Poza 13: Satisfactie

Poza 14: Before and after... tot copii

Poza 15: Ierarhie, chiar si-n lut

Poza 16: Entuziasm
  
Poza 17: Orasul de lut

Poza 18: Sunt pregatita sa-mi iau zboru' dintre voi

Poza 19: Latura sensibila

Va multumim ca ati trecut pe la noi, si va mai asteptam!

7 comentarii:

  1. Bine v-am gasit, am votat cu mare placere - desi mi-a fost foarte greu sa decid ce imagine imi place mai mult... :)
    Fotografiile sunt minunate, vesele si pline de culoare, intocmai ca si atmosfera de la atelier! Felicitari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac aproape toate, in special cele care transmit stari, precum pozele 6, 13, 14 si 16! Am sa si votez! Tineti-o tot asa!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. ne bucuram ca am reusit cat-de-cat de data asta sa surprindem- speram placut. va multumim tuturor pentru voturi si aprecieri, si va asteptam cu aparatele, la urmatoarea sedinta de pozat. pana atunci, dati mai departe- cu cat mai muti, cu atat mai multe voturi- cu atat mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. votam pozele 11 si 18, dar toate pozele sunt reusite, si e greu sa te hotarasti care iti plaace mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  5. pt.lumina , culoare ,titlu,compozitie-votat 11&16

    RăspundețiȘtergere